Lux Freesia & Tea Tree olej je sprchovací gél s nádhernou vôňou frézie a vyživujúcim olejom z čajovníka pre dôkladnú očistu pre pokožku bez stresu. Unikátna receptúra gélu dokonale hydratuje, vďaka čomu je pokožka jemná, hladká a žiarivá. Gél má krásnu, exotickú a jemnú vôňu, vďaka ktorej je sprcha skutočným relaxačným zážitkom. Ponorte sa do pokojnej rannej záhrady, kde je vzduch nabitý iskrivou vôňou exotických frézií a čajovníka. Vyskúšajte teraz aj v ekonomickejšom a ekologickejšom balení náhradnej náplne.
Benefity sprchovacieho gélu:
- 94% prírodné zloženie
- bez farbív
- so 100% prírodným extraktom
- s obsahom botanických olejov
- dermatologicky testované
Marketing značky
Značka Lux je už od roku 1925 tajomstvom krásy ikonických žien. A pretože veríme, že každá žena si zaslúži vyzerať a cítiť sa nádherne, priniesli sme pôvab, krásu a potešenie priamo k nim. Lux aj dnes prináša luxus jemných vôní a bohaté zloženie svojich produktov pre ženy z celého sveta. Lux veria, že ženskosť je viac než len to, čo je možné vidieť navonok. Práve preto sú produkty značky Lux nielen spoľahlivé v starostlivosti o pokožku, ale aj obohatené o jedinečné vône, ktoré sú neviditeľným, ale silným symbolom ženskosti. Chceme inšpirovať ženy k tomu, aby naplno vyjadrili, kým skutočne sú.
Rad Lux Botanicals:
Lux Botanicals je jedinečný rad kozmetiky značky Lux, ktorý bol inšpirovaný exotickými vôňami a samotnou prírodou. Doprajte si dennú starostlivosť, ktorá čistí a odplavuje stres každodenného života a zanecháva vašu pokožku krásne jemnú a jemne voňavú. Vyberať si môžete z niekoľkých variant sprchových gélov s netradičnými vôňou kvetu ylang ylang, strelície (čiže bird of paradise), frézie či figy. Každá má svoju špecifickú vôňu aj účinky, všetky ale spája sila prírody aj zodpovednosť voči nej. Sprchovacie gély tvoria 94 % prírodných zložiek a ich fľaša je navyše plne rozložiteľná.
Marketing výrobcu
Spoločnosť Unilever patrí medzi najväčších dodávateľov potravín, výrobkov starostlivosti o domácnosť a výrobkov osobnej starostlivosti na svete. Do portfólia spadá viac než 400 značiek, ktoré zahŕňajú obľúbené značky ako Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Savo, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum alebo Algida, ktoré majú svoje stále miesto v domácnostiach po celom svete. Zodpovedné podnikanie spoločnosti Unilever stanovuje plán udržateľného rozvoja (USLP), ktorý sa zaviedol v roku 2010. Od neho sa odvíja všetko, čo spoločnosť robí. Jeho cieľ je súčasného rastu biznisu znižovať environmentálnu stopu a pritom zvyšovať pozitívny dopad na spoločnosť. Značky spoločnosti Unilever sa stále viac zameriavajú na to, aby mali jasne stanovené pozitívne spoločenské alebo environmentálne poslanie. Spoločnosť Unilever vznikla v roku 1930 a prvú pobočku na Slovensku otvorila v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o. - so sídlom v Bratislave - je súčasťou obchodnej jednotky Česká republika a Slovensko a regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi krajinami.
Zloženie
Aqua, Sodium laureth sulfate, Sodium chloride, Cocamidopropyl betaine, Parfum, Sodium benzoate, Citric acid, Benzophenone-4, Tetrasodium EDTA, Sodium hydroxide, Prunus armeniaca kernel oil, Melaleuca alternifolia leaf extract, Ficus carica fruit extract, Citrus aurantium dulcis flower oil, Rosa canina seed extract, Pelargonium graveolens flower oil, Benzyl benzoate, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool